مونتانیه: اییارامندی میراثدار آلونسو است

 

http://u.goal.com/295400/295420_heroa.jpg

فیلیپه مونتانیه، سرمربی اسبق آیسر اییارامندی در رئال سوسیداد بر این باور است که این بازیکن میراث دار بی عیب ونقصی برای ژابی آلونسو است

این سرمربی 48 ساله کسی بود که بازیهای خوبی از اییارامندی گرفت و با بهره گیری از مهارت های این جوان اسپانیایی و ستاره های گمنام رئال سوسیداد توانست برای این تیم مجوز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. او براین باور است که توانایی های اییارامندی برای پر کردن جای بازیکن بزرگی مثل ژابی الونسو در بلندمدت بی نظیر است.

سرمربی سابق سوسیداد که حالاهدایت رن را در دست دارددر صحبت هایی به آ.اس گفت:« او قطعا آماده است. اییارمندی نقاط قوت زیادی دارد و می تواند توپ را جلو برده و به بازیکنان دیگر برساند. ژابی الونسو الگوی بزرگی برای بازیکنان اهل ایالت باسک است و فکر می کنم که آلونسو می تواند کمک زیادی به اییارامندی کند تا او نیز رشد و پیشرفت کند. قطعا آنها می توانند در کنار هم بازی کنند. ژابی و آیسر هر دو بازیکنان بزرگی هستند.»

او در ادامه تمجید از اییارامندی، خرید جدید رئال گفت:« اییارامندی خیلی فروتن است. او بازیکن ایده آلی برای هر سرمربی ای است. چون پسر خوبی است و در زمین مسابقه هم تمام توانش را به کار می گیرد. او بازیکن فوق العاده ای برای کارلو آنچلوتی خواهد بود. چون به تمام حرفها و دستوراتی که به او می دهی با دقت زیادی گوش می کند. اییارامندی شخصیت ایده آلی برای رسیدن به موفقیت دارد و قطعا بازیکن بزرگی برای تیم ملی اسپانیا خواهد بود.»

او همچنین اییارامندی را با چابی ارناندس و سرخیو بوسکتس مقایسه کرد و گفت:« مقایسه کردن کار سختی است. آیسر ویژگی های متفاوتی در مقایسه با بوسکتس دارد: او و بوسکتس هر دو در یک پست بازی می کنند ولی کیفیت فوتبالی متفاوتی دارد. آیسر بیشتر شبیه چابی است. او نه تنها یک بازیکن میانی است، بلکه تلاش زیادی برای پس گرفتن مالکیت توپ انجام می دهد و می تواند درحرکات رو به جلو و تقسیم توپ هم نقش موثری داشته باشد. او از اتفاقاتی که در اطرافش رخ می دهد، ناراحت نمی شود و فقط مسائل داخل زمین برایش مهم است و به همین خاطر هم بود که من اطمینان زیادی به او داشتم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392 ا 17:14 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.